poniedziałek, 13 maja 2013

Takie tam coś i nic :D

Hej :)
U mnie ok. :) U Suzy też już dużo lepiej :) Nie pisałam w sumie choć było o czym lecz brak czasu ..Wiecie - streszczanie Anki z Zielonego Wzgórzaa ;p No więc tak : W sobotę miałam iść na rolki z Adzią ,ale nie dałam rady ;((   Noł noł noł .!! Więc filmiku nie było.. Rano sprzątałam dom , potem krótki spacerek , pieczenie Klófki Cekoladowej  Uppss xd Sorki - Krówki Czekoladowej :D  Niestety nie mam fotki bo krówka została w tragiczny sposób skonsumowana przed jej sfotografowaniem xd Tylko pudełko xd -->



No i tak jakoś sobota zleciała ;p Oczywiście niedziela minęła na nudzie. Fajnie byłoby się spotkać z Adzią w ramach rekompensaty ,ale miała komunię kogoś tam z rodziny xd hah xd Ale wiadome - "Może jeszcze się spotkaamy , może jeszcze mnie zaskoczysz xd ;p " Więc jeszcze wszystko przed nami  <3 Noom .. dziś za to zakręęcony dzień.. w sumie taki nijaki i zakręcony ;p Rano z Izką i Adzią robiłyśmy napis na gazetkę , <<zwolnienie z niemieckiego>> <3 No i pootem właściwie nic ciekawego.. no może oglądanie filmu na którym Ania Shirley upija Dianę Barry :D
W domu zrobiłam zadania , streszczałam Ankę ,a teraz siedzę tu przed laptopem i pisze tego posta szukając pijanych osób w google grafika aby wstawić jakiś obrazek xd :D Nie znalazłam jednak nic odpowiedniego ;p :( Dlatego wstawiam sok malinowy :D Zrozumieją ci którzy czytali Anię z Zielonego Wzgórza :D
Pozdro :D hah ;p 

2 komentarze:

  1. soocek malinoowy ;**
    To co niepospolite banany lubią najbardziej ;p

    OdpowiedzUsuń