piątek, 10 maja 2013

Ciekawy dzień.. Częściowe zapomnienie o problemach.. < 3

Heii <3
Dziś dzień jak co dzień :P W szkole całkiem ok, upał :D :3 Cóż oczywiście nie zapomniałam o sytuacji Suzy ,ale jedno jest pewne - siatkówka pomogła mi choć trochę zapomnieć.. Potem przerwy na powietrzu - dość duszno .. ;p Jednak ogólnie dzień był spoko ;p Miałam nie iść z Izką pod Kostrze , ale dziewczyny , w tym Aneta i Ania , przekonały mnie jakoś do tego :) Było fajnie , pogadałyśmy sobie , pośmiałyśmy się.. Niestety ja twierdząc że jednak nie pójdę nie wzięłam telefonu i nie mam żadnych fotek ;(
Cóż.. w każdym razie jestem zadowolona xd Wiecie , ja i Adzia  jako że przeszłyśmy eliminacje z wiadomego konkursu w środę jedziemy na kolejny etap i postanowiłyśmy spotkać się z Magdą oraz kupić od razu prezent na urodzinki na Izuśki ;) Jutro zaś z Adzią idziemy na rolki i ... tak dokładnie ... możecie oczekiwać kolejnego filmiku xd Oczywiście z moich postępów xd .!

A tu taka mała dawka fotek <3 :

Pozdro <3 ;* 

1 komentarz:

  1. If you would like to take a great deal from this
    article then you have to apply such strategies to your won blog.


    Also visit my blog :: http://www.samsung-galaxys4.com

    OdpowiedzUsuń