sobota, 27 kwietnia 2013

Wypad za wypadem xd :D


Hej miśki xd <<love>> 
Ehh ... ale dziś był dzień :) Hah xd żal nie wzdychać xd 
Niee no :) To tak : Dziś miałam spotkanie scholi ,więc wyszłam z domu o 8:30 i poszłam w umówione miejsce żeby razem z Izką się przejść do Nowego Rybia i przy okazji "stracić trochę kilo". Adzia niestety nie mogła z nami iść  :( Tak więc doszłyśmy i akurat jechał samochodem nasz ksiądz pocieszny ,który prowadzi naszą scholę więc nas zabrał i stwierdził ,że  pojedziemy na Pasierbiec. :) Byłoo bardzo fajnie i cały czas mijaliśmy żółte krzewy przez Izuśkę zwane krzewami bananowymi ,ponieważ ich kwiaty przypominają obrane banany i wgl. ten kolor xd.


 Tak więc pochodziliśmy i porobiliśmy sobie fotki z księdzem pociesznym i same xd <<obowiązkowo>>








 Potem ksiądz zabrał nas na lody i do kościoła żebyśmy trochę pośpiewały xd Noom ... a następnie pojechaliśmy do Limanowej po strunę do gitary ,którą rozwaliłam grając xd <<ale to nie było zamierzone >>
Potem do domu i małe sprzątanko oraz nauka ;(
No ale już po xd Potem z Pysią <<Nuka>> na spacerek i tak jakoś dzień zleciał ..
Noom... a może tak na "zabicie" nudy ktoś wyśle mi adres swojego bloga ,żebym sobie poczytała :D ?

3 komentarze: