wtorek, 30 kwietnia 2013

Konkurs na najlepszy portret Banana i Moreli :D

Heej ;)
Dzień był fajny xd z początku taki.. yy... zwyczajny xd
Ale końcowa informatyka --> The Best :D
Nie mam tak właściwie nic do opowiadania z dzisiejszego dnia ,ale mam śliczne rysunki moich klasowych wariatów.
Jak pewnie już wiecie , moja ksywka to Banan. Adzia to zaś Morela. Dlatego na informatyce << dziś była luźniejsza lekcja >> Ja i Adzia zorganizowałyśmy konkurs :D Wszystkie prace zostały przesłane na mój e-mail ,więc mam je na pamiątkę :D Klaso - uwieelbiam Was :D

Prace były robione na : www.pixlr.com <-- polecam , świetna zabawa :D

A oto i one : 
Gabrychy --> 



Sylwuchny -->
Izuśki xd --> 


Nataluchny xd --> 

Oraz osobiście moje ulubione , chłopaków : Dejvida i  Żaczka -Nieboraczka xd 

4 komentarze:

  1. Zgapili moją ciąże D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz powiedzieć że jesteś w ciąży ??

      Usuń
    2. Nie ._.
      Ale podsunęłam im ten pomysł z bananem w ciąży

      Usuń
  2. hehe xd no wiem , wiem xd tylko dałaś takie ..yy.. dwuznaczne stwierdzenie ;o

    OdpowiedzUsuń