wtorek, 14 maja 2013

Jutrzejszy konkurs - stres , radość.. Wszystko w jednym .!

Cześć misiaaki xd hah ;)
 Dziś dzień całkiem fajny :) Bez zbędnych sytuacji , spokojny.. tylko dużo nauki ... Na czwartek mam streszczenie ,a zostało mi jeszcze 6 rozdziałów .! No ale jak mówi moja babcia, wiadomo - jak ja nie dam rady to już nikt , haha <3
Jutro jak wiecie jest konkurs :) Liczę ,że trzymacie za mnie kciuki ... No i oczywiście za Adzię .! No bo w drugim etapie jeden test piszemy razem. Dodatkowo mamy pozwolenie naszego nauczyciela przygotowującego na ściąganie :D Ojj będzie się działo :D
Potem mamy zamiar iść do Limanowej , na lody i chcemy sobie kupić zabójcze czapki - full cap'y :) No a potem mamy się spotkać z Suzy i tak właściwie to z nią iść na lody i tak ogólnie pogadać :) Mamy jeszcze inną sprawę do załatwienia nad którą chcemy się zastanowić , lecz nie możemy sobie na to pozwolić , aby osoby trzecie się o tym dowiedziały :D Znaczy dowiedzą się,ale w swoim czasie , buahahahaha xd <<zabójczyśmiech>>. Oczywiście jak zauważyliście MAMY ZAMIAR. Bo tak do końca nic nie jest właściwie pewne. Miejmy nadzieję ,że wszystko wypali :)

Tutaj takie kilka wiosennych fotek :) Może komuś poprawią nastrój :)







2 komentarze:

  1. Nie cierpię tych full cap'ów... są takie... gówniane i mało oryginalne

    OdpowiedzUsuń