niedziela, 19 maja 2013

Cieplutko :3 - Namiastka Lata .! :D

Heei <3
Przepraszam że tak długo nie pisałam ,ale po prostu nie miałam chęci. Taka piękna pogoda ,więc przed kompem siedzieć szkoda xd Nie no ... ale czy wam by się chciało ? No ale wszystko nadrobię i opiszę :)

We czwartek wszystko ok. Trzeba było tylko wrócić do codzienności po konkursie :) Ale wspomnienia "The Best". Moja czapeczka zrobiła furorę i naprawdę nie mam pojęcia na ilu głowach była.. a na niektórych wolałabym żeby jej nigdy nie było. ;p Po prostu pożyczyłam ją po szkole koleżance ,a jej znajomy ją wziął no i .. założył na swój łeb .. Tak więc trzeba było mojego fullcap'a "odkażać" i uprać ;p   Ale już ok. xd Za to pogoda prześliczna .!

W piątek przedpołudnie dosyć ładne :) Adzia też sobie kupiła fullcap'a i kiedy mój się prał - używano jej czapki xd heh :) Potem szczepienie.. No właśnie.. Czy ja mam wściekliznę ?? No ale cóż.. Ogólnie dzionek był ładny tylko po południu jakoś zaczęło padać . Bez wody jednak nie da się żyć więc.. raczej nie inaczej że ok. :) Wieczorem już całkiem ładnie się zrobiło i ja przepytywałam moją siostrę z wierszyka i piosenki na dzień matki. Muszę przyznać ,że jestem pod wrażeniem :)

This is my sister , Amelia -->
A to filmiki z przepytywania ,które zrobiłam specjalnie dla was :) -->

W sobotę zaś byłam w Limanowej z rodzicami i sis :) Zwykle nie mam ochoty i siły by się gdzieś ruszać z domu ,ale rozwaliłam buty i czy chciałam czy nie musiałam pojechać ;p Potem gdy wróciliśmy posprzątałam dom i popołudnie miałam dla siebie.. oo jak dobrze.. od wielu tygodni nigdy nie miałam sposobności by fajnie i spokojnie spędzić weekend . Wiecie nauka , konkursy , sprawdziany .. ale teraz może być tylko lepiej :)  A oto moje nabytki xd --->



Noom :) Dziś też fajnie , upał - tylko słońce jakoś mnie nie łapie ;/ Ale na pewno jeszcze się opalę. Jak nie teraz , znaczy w maju /czerwcu, to w wakacje :)
Potem przyjechał mój kuzyn i trochę pograliśmy w siatkówkę i jakoś tak - popołudnie zleciało.. Ja chcę jeszcze raz weekend .! No ale cóż ;p Ogólnie to fajnie tylko jutro znów szary poniedziałek.. Ale może .. może ktoś pomaluje go na kolorowo .! To na razie , pozdrowienia ode mnie i Pysi ;) Do następnego postu .!




2 komentarze:

  1. Co się dziwisz, że zrobiła furrorę, sensacja na wsi, nigdy nie widzieli takich fanaberii xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha xd popieram ^^ Teraz i tak wszyscy takie mają ^^

    OdpowiedzUsuń