czwartek, 2 maja 2013

Nauka jazdy na rolkach ;p

Hi ;p
Sorry ,że wczoraj nie napisałam posta ,ale przez zacną Morelę ,która uczyła mnie od 10 rano do 3 po południu jeździć na rolkach i to ,że mój kuzyn przyjechał na weekend majowy i zostaje do piątku ,po prostu nie miałam siły :P

Ehh... A to było tak : Wczoraj obudziłam się bodajże o 8:40 i jakoś wstałam xd Poszłam coś zjeść ,ale nic z tego nie wyszło ,bo nie miałam na nic ochoty. Potem gdy oglądałam w telewizji jakąś bajkę z sis ;p zadzwonił telefon. To była Adzia i powiedziała ,że jest niedaleko mnie i że wpadnie ,żeby pouczyć mnie jazdy na rolkach.. Ja więc poszłam się ubrać ,bo byłam jeszcze w piżamach ,wzięłam Nukę i wyszłyśmy. Wkrótce potem spotkałam Adzię i poszłyśmy na jedną w bocznych dróg w Rupniowie , gdzie prawie nie jeździ żaden samochód. Adzia miała dwie pary rolek ,lecz wzięła tylko jedną <<tą na której przyjechała>> , bo <<jak ktoś może nie wiedzieć >> są one baardzo ciężkie. Tak więc próbowała mnie uczyć lecz ja wgl. nie mogłam zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi.. Adzia za to była pewna że dam radę i że nauczę się jeszcze dzisiaj. Ja uważałam że to będzie cud jak dam radę za miesiąc. Tak więc próbowałyśmy. Jednak po pół godzinnej i bez owocnej nauce stwierdziłyśmy że potrzebna nam jest jeszcze jedna para rolek , więc poszłyśmy do Adzi i nakręciłyśmy  filmik (wtedy już wracałyśmy ) , <<on jest wystarczająco kompromitujący, nie dodaje więcej >>. Zamieściłam go na górze :)

U Adzi obejrzałyśmy kilka teledysków do piosenek MattyBrap'a noo i ogólnie - było fajnie :) Potem wyruszyłyśmy do mnie ,bo mama do mnie dzwoniła żebyśmy przyszły na obiad. Kiedy ja zjadłam << Adzia nie chciała , jadła u siebie (wtedy ja nie chciałam) >> to mama zrobiła herbatę i podała ciasto :) Mmm... pycha xd i znów poszłyśmy się uczyć ,a ja wreszcie załapałam .! I tak potem jeździłyśmy sobie :) Niestety obie miałyśmy także iść do kościoła na majówkę ,więc w pół do czwartej po Adzię przyjechała mama , ja mimo wszystko jeszcze sobie jeździłam. Potem poszłam do domu i do kościoła.
Gdy wróciłam z majówki zauważyłam ,że przyjechał mój kuzyn.. I dowiedziałam się, że zostaje do piątku <<horror>>.  Tak więc przywitałam się i znów poszłam jeździć na rolkach << Adzia zostawiła mi jedną parę>>. No i cóż.. jestem zadowolona ;)



Dodatkowo wreszcie skończył się konkurs zorganizowany przez "Elektroodpady - proste zasady". Załączam zdjęcie << nie ma niestety całej naszej grupy >> :( My byłyśmy wtedy przebrane na w-f xdd Wtedy to był koniec zbiórki elektroodpadów.








18 komentarzy:

  1. Czekaj, czekaj... Ty jesteś Monika Banach?! Tak samo jak moja siostra o.o Witam, ja też z rodziny Banachów :D Nie wiedziałam, ze istnieją tu jakieś Banachy poza moją rodziną o.o Ale zakebiaszczie ciebie poznać :D

    Z chęcią dodam się do obserwatorów, ale jak wejde na kompa ;p No I zapraszam do mnie ^^ twidashlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ;) mi również ;p chętnie zerknę i oczywiście też dodam do obserwatorów ;D

      Usuń
    2. Hyhy, Monika i nowe znajomości

      Usuń
    3. No oczywiście , haha xd

      Usuń
  2. http://cdn.besty.pl/upload/file/2330947.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. O maaatko i jeszcze ten filmik ;pp Myślałam że dodasz ten z pielgrzymami ;pp A tak wg. to było dość dziwnie ... ale pozytywnie ;p
    http://adela-morela.blogspot.com/ <-- Tu masz moją wersję zdarzeń która jest lepsze od twojej.! Buhahahaha

    Ps. Już wiem dlaczego nie chciałaś się spotkać.. Romansuje się z własnym kuzynem?? Oj nieładnie nieładnie ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie mam twojego bloga :D A no tak :) dziś musimy się spotkać i stworzyć jeszcze kilka filmików and zdjęć dokumentalnych xd


      Ps. Kto ci pozwolił zamieścić na blogu zdjęcie ,które zamieściłaś
      ??

      Usuń
    2. Monika, a kto ci pozwolił zamieścić moje zdjęcie i w ogóle zdjęcie całej klasy?
      Spokojnie mogliby cię pozwać :P

      Usuń
    3. Monika ty zło wcielone.! Rozpowszechniasz moje dane bez mojej zgody.. Idę do sądu,.!

      Usuń
    4. Masz takie prawo. Poważnie.
      Ona użyła twojego wizerunku bez twojej zgody

      Usuń
    5. Semestru-->Roku-->Sezon--> No wiesz o co chodzi ;pp

      Usuń
    6. LATAJĄCY KAMIEŃ

      Ja tam wolę mieć Husky'ego. Zobaczysz, jeszcze będę go mieć

      Usuń
  4. Eee tam xd To tak jakbyście posądziły Soundlight za to że daje wasze fotki na stronę internetową :) Ja sobie tylko ściągnęłam xd A co do tego że też pojawiło się tu twoje zdjęcie , no to wiesz.Nie trzeba go było dawać na facebook'a xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facebook a Blogger to dwie różne rzeczy. Facebook to portal społecznościowy jest pod stałym nadzorem, a Blogger nie.
      Soundlight ma zezwolenie prawne na dodawanie zdjęć. Ale gdyby ktoś chciał może poprosić o skasowanie tych fotek
      Nie tylko "sobie ściągnęłaś", ale to rozpowszechniłaś :P

      Usuń
  5. Heh ;p jest w tym trochę racji , ale blogger opisuje życie :) I jeśli ktoś coś opisuje , pisze o życiu i jest mu potrzebne czyjeś zdjęcie to przecież nie ma w tym nic złego ,że sobie noo "pożyczy" , zwłaszcza że ja was tym nie obrażam ;p ,a zdjęcia nie są brzydkie.
    A zdjęcia same udostępniacie na facebook'u ,więc musicie liczyć się z tym ,że ktoś sobie może je ściągnąć ;p

    OdpowiedzUsuń