poniedziałek, 6 maja 2013

` Nie chwal dnia przed zachodem słońca ;P

Czeeść ;)
Jak tam Wam dzionek mija ? Bo mnie całkiem dobrze. Nie licząc pewnej rozmowy z "gościem" którego nawet nie znam ;p Ale opowiem Wam w swoim czasie :)
Jednak jak wiecie zawsze wszystko lepiej się zrozumie jak opisuje się to od początku.

Jak wczoraj już wspominałam - dziś miałam te eliminacje , a stresu 10 razy więcej. No ale to było tak : Miałam wstać o 4 lub 5 rano , a wstałam ..  tak dobrze myślicie.. o 6:40. No ale miałam na 10:00 do szkoły więc spoko ;p Tylko z własnego doświadczenia wiem ,że lepiej się uczyć wcześnie rano , bo wszystko lepiej się zapamiętuje. I właśnie nie wiem też dlaczego mój budzik-telefon nie obudził mnie ;p Ehh... masakra ;p xd
Tak więc jak zwykle gdy odprowadziłam sis spotkałam na korytarzu Adzię. Wzięłyśmy więc materiały i zakuwałyśmy. Tak przez 2h . Potem były eliminacje - forma testu. Masakra. I zrobiłam taki prosty błąd przez co straciłam 2 punkty. Nawet nie przyznaję się jaki. Ale tak po za tym to szczęście w nieszczęściu - dostałam się razem z Adzią. I razem teraz planujemy że po skończonym konkursie pójdziemy do Suzy no i tak sobie po parku i ogólnie Limanowej pochodzimy :D Noom.. potem miałam przyrodę, angielski , dobrze napisaną poprawę .. zabawny polski :D Opisałabym Wam co się wtedy działo ,ale po prostu nie umiem.. Było po prostu The Best and nicest :D Potem do domu - ogólnie fajny dzionek.
Jednak gdy wróciłam i weszłam poo dłuugiej przerwie na Nk <<wiecie teraz to facebook>> no i tak paczam a tu jakiś Filip pisze .. zamieszczam tę wymianę zdań  :


Filip Wilczek (dzisiaj 15:34)
Z jakiej okazji dałaś mnie na zdjęcie 
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:34)
ale na jakim ?
Filip Wilczek (dzisiaj 15:34)
na jednym z twoich zdjęć 
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:35)
tak ? nawet nie wiedziałam o.O to widocznie dawno musiało być i szczerze - nie wiem z jakiej okazji.. xd 
Filip Wilczek (dzisiaj 15:35)
ok
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:35)
:)
Filip Wilczek (dzisiaj 15:37)
:O
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:37)
łaaa xd 
Filip Wilczek (dzisiaj 15:41)
co łaaa
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:41)
no bo ty takie oczyy xd --> :O
Filip Wilczek (dzisiaj 15:41)
aha
Filip Wilczek (dzisiaj 15:43)
ty hodzisz do szkoły w limanowej
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:43)
chodze xd nie , nie w limanowej :) jestem z okolic xd
Filip Wilczek (dzisiaj 15:44)
to hodzisz do Rupniowa do budy
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:44)
taa ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 15:47)
mogę coś sp pod pr.
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:48)
ale o co ci chodzi z tym sp i pr. ?
Filip Wilczek (dzisiaj 15:49)
sp
sprawdzić
Filip Wilczek (dzisiaj 15:54)
ty masz 13 l
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:54)
tak :)
Filip Wilczek (dzisiaj 15:55)
:-/
Filip Wilczek (dzisiaj 15:56)
słabo
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:56)
czemu ? 
Filip Wilczek (dzisiaj 15:56)
a nic
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:56)
jak zacząłeś to dokończ ;p
Filip Wilczek (dzisiaj 15:56)
a nic
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:57)
jak nic jak coś xd
Filip Wilczek (dzisiaj 15:57)
co
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:58)
no nie wiem ;p to ty nie chcesz powiedzieć dlaczego "słabo"
Filip Wilczek (dzisiaj 15:58)
nie mogę ......
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:58)
czemu ?
Filip Wilczek (dzisiaj 15:58)
bo nie
`Monia. aa.*` (dzisiaj 15:58)
ehh ;p ok. poddaje sie ;p
Filip Wilczek (dzisiaj 15:58)
hehe
Filip Wilczek (dzisiaj 16:00)
<rzygi>
Filip Wilczek (dzisiaj 16:01)
nie jesteś za ładna pod r
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:01)
r ?
Filip Wilczek (dzisiaj 16:01)
profem
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:02)
nie rozumiem.. gdzie ? 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:02)
profem
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:02)
aha xd świetnie :) dzięki że wgl. komentujesz ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:03)
nom 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:03)
u was wszystkie takie są
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:03)
świeetnie :) dzięki twojej opini moje życie stało się lepsze , wiesz >
?>
Filip Wilczek (dzisiaj 16:04)
nom
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:04)
aha -.- 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:04)
a to co ci zr
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:04)
zr ? weź nie pisz skrótami ;p 
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:05)
bo to dla mnie normalnie hieroglify ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:05)
to cie cieszy
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:05)
nie ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:05)
hello podnieta
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:06)
szczerze ? wgl. nie rozumiem sensu tej rozmowy. uważasz że jestem brzydka - spoko ,tylko że ja mam przynajmniej swoje zdjęcie na profilu ;p Nie to co ty. 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:07)
nom sm
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:07)
sm ?
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:07)
sorry , z tb to się nawet pisać nie da .! hieroglify -.-
Filip Wilczek (dzisiaj 16:08)
nieznasz skrutów ale zacofana o lol
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:08)
hah xd może i zacofana ;p ale ja przynajmniej zrozumiale pisze ;p I moja ortografia jest jakaś w miarę. 
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:09)
a ty się śmiej dalej ,i wgl. 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:09)
nom nom
podnieta
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:09)
taa ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:11)
naiwna jesteś nabrałaś się
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:11)
świetnie ;p ciesze się że cię czymś dowartościowałam ;.p
Filip Wilczek (dzisiaj 16:12)
nie twoja lekcja nic nie daje
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:12)
mnie twoja tym bardziej ;p
Filip Wilczek (dzisiaj 16:13)
ssmieszna jestes
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:14)
Heheszki ;p nawet nie wiesz ile śmiechu ja mam z takich ludzi jak ty ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:14)
ta zobaczymy smarkulo
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:15)
smarkulo ? 12 latek mi tak mówi ;p łał :) 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:15)
wiesz w real mam 16 nnoi co 
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:15)
hah ;p cudownie ;p nie mam dowodów ;p Widzę że lubisz ten sklep. 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:16)
nam 175 wysokoście
wysokości
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:16)
dowartościowałeś się tym ?
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:16)
świetnie ;p a ja mając 13 mam 165 no i ? 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:16)
jajco co powiesz mi pewnie rze hodzisz do 1g taa
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:17)
chodze do 6 :) Nie kłamię jak niektórzy -.- tak - mówię do cb ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:17)
soorry nie jajco
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:18)
ja też sorry , bo pisząc z osobami twojego pokroju po prostu humor mi się psuje więc uważam że powinniśmy zakończyć tę dyskusję ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:18)
bd pr będziesz miała zobaczysz
nq
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:19)
problemy ?
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:20)
świetnie ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:21)
i td durze
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:21)
duże się pisze ;)
PC - Pomocny Człowiek :) 
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:22)
a tak właściwie skąd jesteś ? bo z tego co piszesz to nie mogę wierzyć temu co masz napisane na profilu na nk ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:23)
z młynnego koło limanowej wpadne kiedyś do rupniowa
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:23)
aha ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:23)
co ci dają minki
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:24)
nic ? po prostu nauczyłam się z nimi pisać i tak wiesz noo.. yy.. automatycznie wciskam ;p
Filip Wilczek (dzisiaj 16:24)
tak zamo jak ja z sktutami
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:24)
heh ;p
samo ;p
i skrótami.
Filip Wilczek (dzisiaj 16:24)
nom hyba
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:24)
chyba ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:24)
nq
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:25)
nq ;p
Filip Wilczek (dzisiaj 16:25)
co
`Monia. aa.*` (dzisiaj 16:25)
no nq - na razie ;p 
Filip Wilczek (dzisiaj 16:26)
no wiem rze jestes napierdolona na mn
Filip Wilczek (dzisiaj 16:27)
nie odgapiaj nq

O boże ... Już nie miałam siły odpisywać .. Ja na niego natentegowana ?
 <<żeby brzydko nie powiedzieć >>  Prędzej na osła -.-
Jednak humoru mi nie zepsuł. Bo nie trzeba sobie zaprzątać głowy jakimiś niedorozwiniętymi ludźmi. Niestety tacy wciąż chodzą po świecie ;p I nic na to nie poradzimy ;p
Heh :) a ja potem poszłam z Pysią <<Nuka>> na spacerek i zrobiłam trochę krajobrazowych fotek :)
Morał taki - jak ktoś nieznany to nawet miłą i kulturalną być nie można. Jeśli jakimś cudem ten debil będzie to czytał to mam nadzieję że się spodoba ;p Normalnie "Trudnee Spraawy xd "

Życzę miłego oglądania :)







Pozdrowionka <3 

3 komentarze:

  1. Jaki z tego dzieciaka chojrak -.-
    On ma 175 wzrostu? Ta, chyba w kapeluszu
    Jak ja bym mu przywaliła z pięści to by się chyba rozbeczał

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram.. i uważa że ma lat 16 ;p No i oczywiście ,że ja jestem smarkulą i brzydulą ( z brzydulą się zgadzam ) no ,ale niektórzy po prostu są tak mało dowartościowani ,że ludzie żyjący w otoczeniu tych niedowartościowanych muszą zniżać się do ich poziomu ,gdyż racjonalnie się po prostu nad nimi litują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asking questions are in fact good thing if you
    are not understanding something completely, except this piece of writing provides fastidious understanding even.


    Here is my page :: galaxy s4 for sale

    OdpowiedzUsuń