poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Normalka ;pp

Heii <3 Mój pierwszy post na bloggerze , magiczna data :)

Dziś nic szczególnego .. jak zwykle szkoła ;p Jutro testy gimnazjalne ,ale na szczęście ja jeszcze nie muszę pisać  xd
<<happy>>. 

Niestety od szkoły wolnego nie mam ;p
Jak zwykle wstaje rano i próbuje się ogarnąć, potem pędem z siostrą do szkoły , kółko z "poprawnego mówienia"  i tak jak w każdy poniedziałek --> na każdej lekcji chce się po prostu spać.
Lecz pomimo wszystko zawsze przy mnie są moje przyjaciółki więc nudy nie może być :D |
Na przykład dziś :
                          - Niech pani przełoży tę poprawę .!
                          - Wy ciągle przekładacie , bez gadania , do klasy..

                          - A co wy na too żeby stworzyć piosenkę ?  Może wtedy nam przełoży ?
                          - Świetnie :D To ja coś wymyślę .. Hmm..
                               A gdyby tak przełoożyc ..
                                Poprawę z angielskiego
                                 Przełóżmy ją na późnieej .!
                                   Dla dobra klasowego xd

Hah :D I przełożyła.

     A tak właściwie.. Mam na imię Monika , mam 13 lat , mieszkam w górach , w Limanowej , mam siostrę 6-letnią i cudowne przyjaciółki : Adzię , Madzię i Izusię :)
    Ale to co najważniejsze : Jestem Wolna .! Obu znaczeniach tego wyrażenia xd hah ;p
  Ksywka : Banan :)

Poniżej zamieszczam swoje foty xd <<Bez hejtów >>

A to moja , Madzi i koleżanek stronka : Lajkujcie jak możecie .! --->https://www.facebook.com/ZaLadnaWyjdzze?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz