poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Heh ;)

Cześć :)
To tak : przykro mi że nie dodałam wczoraj żadnego posta ,ale nie ma co się przejmować , bo teraz będę nadrabiać zaległości . :D Wczoraj byłam u Izki i jakoś jak wróciłam o 20:00 to już mi się nie chciało pisać ..

Noom , to tak xd
Rano jak zwykle wstałam ,coś zeżarłam jak to ja , no i potem poszłam do kościoła.. Po mszy pojechałam z rodzinką do Limanowej żeby się tak przejechać itp. xd. Oczywiście mogliśmy później ,ale ja miałam na popołudnie plany i.. tak właśnie tak... macie rację.. poszłam do Izki. xd No a u Izuśki jak to u Izuśki było świetnie. Najpierw próbowałyśmy zrobić prezentację na przyrodę .. i jakoś wyszła ,a potem weszłyśmy na facebook'a i.. tak , dokładnie :D robiłyśmy sobie "jaja" ze znajomych.. Niestety z mojego profilu ;( Ale trzeba się poświecić dla psiapsióły xd Niee noo... ale potem to już normalka - oglądanie Wampirów i Świrów.. Ooo boże , boże, bożenko.. hah xd świetny film i choć go już wcześniej oglądałyśmy to i tak płakałyśmy ze śmiechu xd Oczywiście w między czasie Iza przyniosła ciastecka , chrupki i galaretkę z owocami ... Mmm.. po prostuu pychaa :D

Potem jak już wracałam i Izka mnie odprowadzała to gadałyśmy o wszystkim i o niczym.. Jak to my --> tak po prostu i od serducha :D <3

Niestety fotek nie ma ,bo nie było czasu robić ;p Ale mam taką jedną ,którą bardzo lubię xd  Z dyskoteki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz