wtorek, 23 kwietnia 2013

Jeden z lepszych wtorków :D

Hejka <3
Noom , to pewnie zapytacie dlaczego "jeden z lepszych". Otóż trwają egzaminy gimnazjalne,więc wszystko jest jakby w rozsypce i jest troszkę więcej luzu na lekcjach. :)
Może wszystko powiem od początku ? Hmm... rzeczywiście , tak będzie najlepiej...

Jak zwykle szkoła , obudził mnie budzik. Miałam na dziewiątą więc było "The Best". Dziś luźna bluzka , jeansy i sweterek ,bo mimo wszystko rankiem jest troszkę zimno. Zaprowadziłam siostrę do przedszkola ,a sama poszłam do Adzi na schody przed szkołą. Trwała jeszcze lekcja (my nie miałyśmy pierwszej) więc w między czasie siedziałyśmy tylko przed szkołą no i jak się domyślicie... gadałyśmy i plotkowałyśmy jak to my xd. :) 
Potem była religia  i zastępstwo z matematyki z księdzem Kaziem (hahahappy xd>> u nas w klasie zwanym księdzem pociesznym xd 
Wziął nas więc do kaplicy , zaraz obok szkoły i zrobiliśmy sobie mini mszę. Oczywiście nie obyło się bez wygłupów. Jednak jak pytaliśmy która godzina ksiądz odpowiadał : Religia ważniejsza.. Tak że 20 min. spóźniliśmy się na język polski z naszą wychowawczynią... Trochę się na nas "wydarła" ,jednak wreszcie uwierzyła w swoje aniołki i że my chcieliśmy dobrze tylko tak jakoś wyszło xd ehh ;p 

Po lekcjach jak zwykle na lody.. I to koktajlowe-kolorowe xd heh <3 Polecam : Bananowa-Monia

Tak że w szkole nie najgorzej , na mojej głowie nauka do konkursu ,ale zależy mi tylko na szóstce za to że brałam udział.. przyda się żeby podnieść ocenę z przyrody i samą średnią xd 
  Popołudnie spędziłam na nauce <<zapewne jednak na fejsie xd>> i spacerach z sis oraz moim psiakiem : Nuką. Przy okazji zrobiony mały bukiecik pierwiosnków - niebiaański zapach <3 


   Załączam fotki i czekam na opinie xd hah xd 


1 komentarz: