poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Dzisieejszy dzień zaliczam do tych Naj .!

Hello ;D
Noom... to jak mówi sam tytuł ,dzisiejszy dzień był  "The Best" ... 
A teraz wszystko odpowiem po kolei xd 

Dzisiejszy dzień zaczął się normalnie.. jednak gdy szłam  do szkoły moje psiapsióły w tym : Adzia i Izuśka wyszły mi na przeciw .! Nie miałyśmy dwóch pierwszych lekcji więc one ,że przyszły wcześniej postanowiły mnie odwiedzić ;/ Jednak ja niestety przez przypadek popsułam im plany,bo też wyszłam wcześniej ;/ Alee nic xd Kiedy odprowadziłam sis , poszłyśmy na lody i uczyłyśmy się do kartkówki z niemieckiego ... Tak przez dwie godziny xd Ale kartkówka nie była najgorsza.. cóż.. potem było też fajnie xd z przyrody szóstka za projekt .. itd xd noom.. za to przerwy były mega xd Dziewczyny w tym : Ania i Aneta stwierdziły że buja się we mnie pewien "Sewcio" <<no comment>> ,ale Adzia i Izka <<ja w sumie też xd >> obróciły sprawę przeciwko Ani - podeszły do niego i powiedziały ,że podoba się jej ... On zareagował dość.. yy... dziwnie xd No a potem z Anią się tak droczyłyśmy... Z kolejnej lekcji ,a był to j. angielski , zwolniłam się z dziewczynami będącymi razem ze mną w grupie na pewien konkurs.. Wtedy też jak nasz nauczyciel podjął temat "szkolnych par "i powiedziałyśmy ,że teraz "Sewcio" chodzi z Anią.. a jego mina "bezcenna".
Na języku polskim zaś było zastępstwo i jakoś się skończyło xd Noom.. A potem ja , Izka i Anka poszłyśmy pod Kostrze.. lody też musiały być xd <3 I też sobie trochę poplotkowałyśmy..xd

Fotek nie mam.. niestety ;( ale nie trzeba się przejmować .. kiedyś będą xd

Na razie to << dostawa śmiechu >> : "Moja klasa myśląc że jest "Sexy and I know it " !

Ja się tam dołączyłam tylko tak doo towarzystwa xd
Haha xd :D

2 komentarze: