niedziela, 2 czerwca 2013

Wielkie sprzątanie !

Hej .

               Pogoda raczej niezbyt fajna... Obudziłam się w pół do dziesiątej ( ej no , w końcu sobota !)  i poszłam na śniadanie. Patrząc przez okno myślałam - mgła jak mgła na pewno niedługo zniknie... W sumie miałam rację,ale kiedy zniknęła to pojawił się deszcz ,a potem znów się pojawiła i było tak na zmianę.. Raz mgła raz deszcz... Heh. Lecz nie o pogodzie chcę tu wspomnieć ,ale o naprawdę dużym sprzątaniu.

               To tak : Po śniadaniu mama powiedziała mi który pokój mam posprzątać i jakich zakamarków nie wolno mi pominąć. Tak więc ścierałam kurz ,który osiadł na komodach i szafach oraz myłam okna i podłogi. Dodatkowo mama kupiła mi do pokoju sznurkowe zasłony. Musiałam je więc jeszcze zawieszać. Była to bardzo wyczerpująca praca i zeszło mi tak średnio około czterech godzin.
Zasłony z bliska wyglądają tak :    


             Potem zrobiłam sobie ,,wolne". Słuchałam muzyki na YouTube typu ,,Rafał Brzozowski - Za mały świat" i prowadziłam na portalu społecznościowym ciekawe pogawędki z Izą czy Adelą. Wieczorem zaś wybrałam się na spacerek z moją suczką - Nukolą. Kiedy wróciłyśmy zrobiłam kilka zdjęć krajobrazów z ,,mojego" balkonu.

Proszę , oto one :


  


                    Dzisiaj także Dzień Dziecka. Nic szczególnego , jedynie jak zwykle góra słodyczy od rodziców. Mmm.. pycha !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz